keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

Day 03 – Your favorite series

Tätä olen pohtinut nyt useamman päivän. Yleensä olen pyrkinyt välttämään sarjoja, koska haluan tietää heti paikalla, miten päähenkilöille käy. Sarjoja on kuitenkin tullut luettua ja ne, jotka olen lukenut ovat kaikki olleet hyviä. Taas voisi siis päätellä, että olen ollut väärässä. Sarjoissa hahmoista saa syvällisempiä, mikä aina helpottaa samaistumista.

Ensimmäisiä sarjoja, joita olen lukenut ovat varmaan 3 etsivää ja Viisikko -sarjat. Molemmista pidin teininä hyvin paljon. Suosikkini teininä oli kuitenkin Pimeä nousee -sarja, joka nyt näin jälkikäteen ajateltuna on fantasiaa, mitä en omasta mielestäni ole lukenut paljon. Tietenkin Annaa unohtamatta.

Viimeaikaisia suosikkejani ovat olleet tietenkin Twilight -sarja, Black Dagger Brotherhood -sarja sekä Nälkäpeli -trilogia. Toisaalta olen pitänyt hyvin paljon myös Millennium trilogiasta sekä Chelsea Cainin kirjasarjasta. Niin paljon hyvää...

Valitsen voittajaksi lempisarjakseni Anna ystävämme -sarjan. Se on vaikuttanut elämääni ehkä eniten kaikista kirjoista. Olen lukenut kirjat lukemattomia kertoja, nähnyt tv-sarjan monta kertaa ja yhä edelleen sen tarina koskettaa ja naurattaa. Onneksi olkoon Anna.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti